23 Kasım 2011 Çarşamba

SABA TÜMER KAFASINDA OLSAK KEŞKE


  Kesinlikle çok seksi saçlarını da uzatsa tam süper olacak.Sevimli bir kişiliktir ota boka güler.''a'' desen katıla katıla güler o derece yani.Öyle bol desibeli gülerken,porselen dişlerini bir tarafıma geçiriyor gibi canımı acıtıyor bu kadın.Hep saba tümer kafasında yaşasak aslında sorun kalmaz bence herşeye gülelim şuursuz şuursuz.Hınçal uluç'un kadın versiyonu gibi.Bu kadın programa çıkarken ne içiyorsa aynından istiyorum gün içi kullanıcam da..Farkettiniz mi? Konuklarına sürekli ''çok çok mersi geldiğiniz için ''diyen kadın.program sunucusu değil,gün kadını edası var kendisinde.an itibariyle ölüm tehlikesi geçiren kadın valla birgün ah aha ah ahaa diye güldü tıkandı korktum o derece...Türkçeye ''secretim şaştı'' diye bir cümle kullandı...Bana kal geldi..Vesselam Saba Tümer candır. Amman sakın yaşlanma bol bol gül bunun için...Bana göre.. :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder