20 Kasım 2011 Pazar

POLYANNA'YI BUNALIMA BEN SOKTUM

  Polyanna'nın doğasına aykırı bir ruh hali,çelişik bir ifade tabi.Herşey çok güzel ama nereye kadar.Tersini düşünelim polyanna'yı ters çevirelim bakalım ne olucak ?Dışarıda polyanna'cılık oynayıp gününü gün ederken,eve gelince saçını başını yolan uyku haplarına boğulup tosur tosur uyanmamacasına uyuyan hatun kişi sabah uyanınca çok mutluyum mutluyum ehe ehe!..diye aynalara sorarken yüzünde ki çilleri  görüp ağlamaya başlayan depresif polyan'na..Polyanna'ya depresyona çabucak girmesi için bir  tavsiye de ben vermek istiyorum._Bak polyanna! müziği unutma müzikle desteklenmeyen depresyon çok tatsız tuzsuz olur mutlaka müzik.Bol bol arabesk dinle! intihar falan da etme sakın!nasılsa bir gün öleceksin o zamana kadar sabret.Hem var ya kızııımmm.Evde kaldın evde!.Bak!  Heidi'ye buldu filinta gibi peter'i..ooo ohooo..diyip oradan derhal uzaklaşıcam arkama bakmadan..İtiraf ediyorum POLYANNA'YI BUNALIMA BEN SOKTUM...Artist vallaha  resimlerine bak sahtekar,polyanna demeyeceğim.kırıcam ağzını burnunu çok pis dalıcam...

2 yorum: