14 Kasım 2011 Pazartesi

FİLM SAN.TÜRK SİNEMASININ 97 YILI ve (PARLA)

   Ben bu gece arkadaşım PARLA ŞENOL ile pek keyifli zaman geçirdim.Davetlisi olduğu sanat etkinliğine beni de davet etti.Söylediğinde sevinmeyle beraber yanında birde abuk bir heyecan..Kolay mı? hem PARLA ŞENOL ile gideceğim hem yeşilçamın sevdiğim sanatcılarını göreceğim.. Şimdi ben hangi birine heyecanlanayım söyler misiniz?.Gecede kimler yoktu'ki..EDİZ HUN..HÜLYA KOÇYİĞİT..ENGİN ÇAĞLAR..SEDEN KIZILTUNÇ..OYA AYDOĞAN..SEVTAP PARMAN..SAADET GÜRSES..DENİZ AKBULUT..HALİT AKÇETEPE..AĞU TUĞBA..YALÇIN GÜLHAN..BELKIS ÖZENER daha kimleer kimler..Salona girdiğimiz andan itibaren PARLA nın ışığı salona yansıdı...parla bazı organizasyon bozukluklarını beğenmeyip benimle paylaştığında buna verdiğim cevap ile pişman oldu söylediğine..

  _Valla parlacım gece niyet edip,iştihare ye yatsam bu kadar ünlüyü rüyamda bile göremezdim.bırak beni harika bir gece geçiriyorum umurum da değil aksilikler..parla ve şen kahkası taksici amcayı bile güldürdü..süper gece için arkadaşım parlaya teşekkür ederim.Kendisinin dediği gibi ben hep çocuk kalmak istiyorum..Umarım içinde ki çocuk asla ölmez arkadaşım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder