19 Kasım 2011 Cumartesi

BEN HERKESLE SAMİMİYİM SEN BENİ YANLIŞ ANLADIN

    Biz bayanların kıskanç beylere kullandığı en favori savunma cümlesidir.Birde herkesle samimi olduğunu söyleyen süper insanımız tabii çok büyük olasılıkla sizden önce asosyallik derecesinde kopuk bir insandır..Burada mühim olan samimi olmak kelimesinin ne için ve kim için durduğudur kelimenin anlamına göre manasının ve yorumunun değişeceği bir durumdur..Gerçekten arkadaş olarak yaklaşınca,bunu yanlış anlayıp yavşadığını düşünenler ve kişinin peşini bırakmayanlar vardır ki...Kuşkusuz en fenası onlardır...Yanlış anlamak;kavgada söylenebilecek en zavallı cümlelerden biri.yani kavgaya başlamadan az önce dayak yiyeceğini anladığın anda,sesin çatallaşır ve yan'lışı söylerken yutkunursan maksimum verimi alırsın.Ben karşımda bunu söyleyen birine asla vuramam mesela..O yüzden bu durumla karşılaşmamak için BEN HERKESLE SAMİMİYİM SİZ BENİ YANLIŞ ANLADINIZ tahammm mııı!! der..Arkamı dönüp,çekip çıkıp giderim.......

3 yorum:

  1. bence de doğrusu bu..bende öyle yapardım herhalde.. :)en temizi..aksi olsa işin yoksa uğraş dur..:)sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. =)) sevgi benden size (nacizane bir sorum olacaktı size.yeni blog açtığım için biraz kafam karışık.sizin paylaşımlarınızı nasıl görmem gerekir,herhangi bir ayar yapmam mı gerekiyor? yoksa her izleyicime tek tek mi bakmam lazım..=) size zahmet vermezsem sorunun cvb kısa ise anlatabilir misiniz?..

    YanıtlaSil
  3. hızına yetişmeye çalışıyorum arkadaşım. Her zamanki gibisin. yani süpersin. (bu arada yorumda sorduğun sorunun cevabını ben de bekliyorum :))

    YanıtlaSil