24 Kasım 2011 Perşembe

BAYANLAR İÇİN ARABA KULLANMA REHBERİ

  Bir numaralı kural; bayanlar baymayın.Sağınızdaki solunuzdaki arabalara,''bi dakka bi geçebilir miiiyiiim'.diye şirin şirin sorun.yüzde doksan hadi geç derler,ama sizin sevimliliğinizden değil o,yol vermezse çarparsınız diye...Dikiz aynasında makyaj yaptıktan sonra aynayı düzeltmeyi unutmayın. El becerisi yoksa arabadan bir palyoco da inebilir..Bu tip kadınlar arkada ki kornaya aldırmaksızın bir güzel allık fırçasıyla elmacık kemiklerinden aşağı yukarı salınım hareketi yaparlar.Çoğu sabah makyajını tamamlayamadan evden çıkmak zorunda kaldığı için bunu yolda,trafik tıkandığında kırmızı ışıkta,hedede hödede yapmak mecburiyetinde kalmıştır.Ve inanın o makyaj bitmezse gün boyu negatif enerji yayacaktır etrafa...Saygı duyunuz..Seviniz onları...

2 yorum:

  1. :)) Merhabalar.. Ben de bunun tam tersi bir yazı yazmıştım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben üstüme alınmıyorum çünkü arabada hiç makyaj yapmadım :) Zati o yapılan makyajdan da hayır gelmez :P Yalap şap bir netice olur ve yolda sıkıştırmaya çalışan araç sürücülerini korkutarak şerit değiştirmekden vaz geçirmeye faydası olabilir :D

    YanıtlaSil